Run secure payroll with an intuitive, scalable and simple solution
24SevenOffice Lønn tilbyr et stort utvalg funksjoner som kan forbedre bedrifters lønnsadministrasjonsprosesser og har funksjonaliteten du trenger.
24SevenOffice Lønn er et brukervennlig og fleksibelt skybasert lønnssystem som sørger for at du får utbetalt riktig lønn til riktig ansatt, til riktig tid og du kan tilpasse systemet ditt etter hva bedriften har behov for. Det skybaserte lønnssystemet er også alltid oppdatert mot gjeldende lover og regler, og du kan enkelt integrere systemet mot forskjellige integrasjoner. Alt foregår i skyen, og det krever ingen lokal installasjon eller utgifter til vedlikehold for å opprettholde systemets funksjon.
Noen av de beste funksjonene som 24svnoffice er automatisk opprettelse av neste lønnskjøring på grunnlag av faste lønnsposter, rask innhenting av K27, føre sykefravær, utsending av inntektsmelding direkte fra system, fraværsoversikt, pensjon og mye mer automatikk generelt som sparer deg unødvendig tidsforbruk.
Dette betyr at all data og hele systemet finnes i skyen – på internett – og kan trygt logge inn uansett hvor eller når du ønsker.